CX Management
I dagens konkurrensutsatta B2B-, B2C- och D2C-landskap är en positiv kundupplevelse grundstenen för affärsframgång. På Langia IT Solutions prioriterar våra CX Management-proffs att förstå och optimera alla beröringspunkter i din användarresa. Från interaktioner i gränssnittet till support efter lansering skapar vi strategier som inte bara möter, utan överträffar kundförväntningarna. Låt oss hjälpa dig att förbättra ditt varumärkes rykte, främja lojalitet och driva långsiktigt användarengagemang.
SAP CX-strategi och färdplan
Vi på Langia är experter och har genomfört flera molnmigrationer från on-premise till CCV2. Varje projekt är unikt, men en typisk molnmigration görs i faser: uppgradering, omarbetning av integrationslagret om det behövs (ofta genom att ersätta Datahub med SAP Cloud Platform Integration), och den sista fasen som är den faktiska migreringen till molnet.
Hur kan du vara säker på att din e-handelsplattform kan hantera ökningen av trafik och transaktioner samtidigt som du levererar en sömlös upplevelse för dina kunder? Det är här Langia kan hjälpa till.
Vi är experter på prestanda. Vi säkerställer att vi granskar hela lösningen, inte bara SAP Commerce/Hybris e-handelselementet. Langia kan snabbt och noggrant utföra en riktad hälsokontroll.